tag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post7391332050658881260..comments2024-02-13T02:22:16.676+01:00Comments on CBA: Zapojit železnici do městské dopravy?cbarchitektura@gmail.comhttp://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-68709284588715736122012-02-24T08:26:04.456+01:002012-02-24T08:26:04.456+01:00No vpodstate kdykoliv pojedes stejnou trasu z domu...No vpodstate kdykoliv pojedes stejnou trasu z domu do prace a obracene, tak si psat kolik minut to trvalo a v kolik si vyjel. Kdyz bude zdrzeni, zkusit zjistit proc (bouracka, snih). Nemusi to by kazdy den, jak te to bude bavit, pak za 14 dni udelame mapku a porovname s kolem, pesky, busem atd. Vyhody/nevyhody ... hlavne se chovej uplne normalne a zapisuj poctive, jinak to nema smysl :) Treba z cbarchitektura@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-88614220883875757552012-02-24T07:11:03.225+01:002012-02-24T07:11:03.225+01:00Autem to není problém, rád to budu sledovat, ale M...Autem to není problém, rád to budu sledovat, ale MHD by se muselo porovnávat podle JŘ. Potřebuju totiž auto jak v práci, tak doma. Napiš co bys potřeboval.<br /><br />PikadorAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-79477805118987988202012-02-23T15:44:56.058+01:002012-02-23T15:44:56.058+01:00A jeste k pikadorovi. Ty cisla jsou zajimavy, nech...A jeste k pikadorovi. Ty cisla jsou zajimavy, neches o tom napsat? Respektive muzu je nekdy pouzit na grafiku? A nechtel by si treba udelat pruzkum na tema kazdodeni cesta do prace autem a MHD? Proste jeden tyden zapisovat, jak presne dlouho ti trva dostat se z domu do fabriky a kde je nejvetsi zdrzeni a proc:) Muzu dat instrukce, jak na to a co bych potreboval. MVcbarchitektura@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-63396211851761302662012-02-23T15:28:25.275+01:002012-02-23T15:28:25.275+01:00MV: ano, o tom to je, o zamyšlení. V rámci příměst...MV: ano, o tom to je, o zamyšlení. V rámci příměstské dopravy by to určitě význam mělo. <br />Vl. ZdvihalAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-22644479857116915302012-02-23T13:20:01.588+01:002012-02-23T13:20:01.588+01:00Dovolím si zkopírovat dva příspěvky z facebooku CB...Dovolím si zkopírovat dva příspěvky z facebooku CBA:<br /><br />ČB - 94 000 obyvatel, aglomerace přes 130 000, před 20 lety ČB - 99 000, aglomerace 115 000. Počet obyvatel celkově stoupá, ale ne na katastru města. Tramvaj by měla smysl.<br /><br />Tramvaj je nově (od roku 2006) např. v italském Sassari (128 000 obyv.) nebo ve francouzském Nancy (105 000 obyv.), kde se jedna o tram on tires cbarchitektura@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-88291926253108104662012-02-23T09:36:12.579+01:002012-02-23T09:36:12.579+01:00Jedním z častých argumentů (a já s ním vpodstatě s...Jedním z častých argumentů (a já s ním vpodstatě souhlasím) na facebooku bylo, že se to teď nevyplatí. Ano, je to pravda. Ale v horizontu 20 let? Solar City v Linci je moderní předměsti pro 5000 lidí, do kterého vede několik kilomterů dlouhá tramvajová trať (tunelem a po poli). Na první pohled je to hloupost a nevyplatí se to. Na druhý pohled vidíte v územním plánu koncept několika takových cbarchitektura@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-48057506424046391752012-02-23T09:24:48.943+01:002012-02-23T09:24:48.943+01:00Ano Pikadore, na facebooku probehla podobná debata...Ano Pikadore, na facebooku probehla podobná debata a je škoda že není tady :) Můj osobní názor je takový, že v tuto chvíli je to nereálná věc z poměru cena/výkon a má to několik dalších technických omezení. <br /><br />Přesto jsme rád, že ten článek vznikl. Problém nevyřeší, je to pouze zamyšlení. Potřebovali bychom reálná data a studii proveditelnosti. Mohl by ji udělat třeba některý student z cbarchitektura@gmail.comhttps://www.blogger.com/profile/10769667972513601442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-45842464646051624412012-02-23T08:09:08.017+01:002012-02-23T08:09:08.017+01:00zapomněl jsem se podepsat :-)
Pikadorzapomněl jsem se podepsat :-)<br /><br />PikadorAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4605456936561505739.post-21335091469651223062012-02-23T08:07:57.530+01:002012-02-23T08:07:57.530+01:00Nejsem si jistý, zda by to něčemu pomohlo. Ani hus...Nejsem si jistý, zda by to něčemu pomohlo. Ani hustá síť stávající trolejbusové a autobusové MHD nedokáže pokrýt individuální přepravní požadavky obyvatel, natož několik kolejnic směr sever – jih a západ – východ. Sledujte následující případ ze života. Dne 21. 2. 2012 jsem měl potřebu dopravit se z lokality Rudolfovská – U Srkárny do ulice L. B Schneidera. Pracoviště jsem opustil v 15.36. Ten denAnonymousnoreply@blogger.com